Breezenet SA-PCD

Ropacek ropacek at ropacek.cz
Mon Oct 20 16:38:56 CEST 2003

Stefan Kremen wrote:
> Neodpoviem Ti priamo na tvoju otazku, ale mozno to pomoze niekomu inemu.
> Instaloval som mikrovlnku do PCI slotu Samsung SWL-2100P. Je tam vstavany
> PCMCIA adapter Cirrus-Logic (presny typ uz neviem) a nan je zavesena samotna
> mikrovlna.

Ma oplatku zase mohu ja zajemcum Wi-Fistum prozradit, ze jsem
jednoduchym trikem dostal do FreeBSD 4.8 wi-finu PCMCIA Compex iWavePort
WL11A+ (identifikuje se jako Agere).

Stacilo v /etc vytvorit pccard.conf (mel jsem jen defaultni v
/etc/defaults), do ktereho jsem z defaultniho skopcil Avayu a upravil ji
identifikaci:

# Avaya Wireless PC Card aka Agere Systems
card "Agere Systems" "Wireless PC Card Model 0104"
        config  auto "wi" ?
        insert  /etc/pccard_ether $device start
        remove  /etc/pccard_ether $device stop

Karticka se ted prodava za velmi rozumny peniz, takze mne to celkem
potesilo :-)

Ropacek       ropacek at ropacek.cz
University of Life :-) ,  Pilsen