Breezenet SA-PCD

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Oct 20 16:04:24 CEST 2003

On Mon, 20 Oct 2003 15:30:46 +0200, Ropacek wrote
> Zdravim,
>
> podarilo se nekomu zprovoznit PCMCIA wireless kartu Breezenet
> (Alvarion) SA-PCD (z "rodiny" Breezenet Pro.11 Series) ve FreeBSD
> 4.8 RELEASE ? Pokud ano, bylo nutne neco do systemu (jadro, modul)
> nebo do pccard.conf pridat?

Neodpoviem Ti priamo na tvoju otazku, ale mozno to pomoze niekomu inemu.
Instaloval som mikrovlnku do PCI slotu Samsung SWL-2100P. Je tam vstavany
PCMCIA adapter Cirrus-Logic (presny typ uz neviem) a nan je zavesena samotna
mikrovlna.

Pri instalacii FreeBSD4.8 Release nasiel PCMCIA adapter, pytal sa ma, ci sa
tam nachaza zariadenie, z ktoreho chcem instalovat system. Sice som to
nepotreboval, ale dal som Ano. Chcel odomna, aby som mu rucne zadal volne irq
pre mikrovlnu. Myslim, ze som mal volne 10, tak som mu to zadal a mikrovlnu
sfleku nasiel a priradil jej zariadenie wi0.

Pri samotnom bootovani uz nainstalovaneho FreeBSD 4.8 Release sa na ziadne
irq nepyta, najde PCMCIA adapter a zachvilku mi jadro vypise, ze nasiel
mikrovlnu a priradi je zariadenie wi0.

Tot moja skusenost s instalacie mikrovlny do pci slotu.
Druha otazka je samotna komunikacia v mikrovlnej sieti, ktoru som neskusal,
pretoze som nemal k dispozicii patricnu antenu a ani pristupove ESSID atd.

S pozdravom Pista