Cestina v X na FreeBSD 5.1

Vaclav Rehak vasek at openbsd.cz
Mon Oct 20 09:36:32 CEST 2003

On Fri, Oct 17, 2003 at 07:15:31PM +0200, Rudolf Cejka wrote:

> Jaky? Klavesa 4 ma generovat ccaron, 5 rcaron atd. Skoro to vypada,
> ze mate aktivni dve mapovani, napr. xkb + xmodmap, ale to spis strilim
> jen od boku. Zkuste se podivat v xev nebo na xmodmap -pk ci -pke, co se
> skutecne generuje. ... Vic asi ale neporadim, vypada to na nejake
> problemy lokalni instalace.

Dekuju za nakopnuti spravny smerem. Pomoci xev jsem zjistil, ze se
generuji kody KP_up, KP_down apod., odkud uz nebylo daleko k zjisteni
ze nastaveni "grp_led:num" nejen rozsviti ledku, ale i prepne NumLock
(neuvedl jsem, ze se jedna o notebook, protoze mi to neprislo relevantni).

Takze po zmene na "grp_led:caps" vse funguje (akorat me trosku mrzi,
ze nevyuziju tu zbytecnou LEDku NumLocku :).

-vasek