imap-uw ked sme pri tom

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 13 19:01:03 CEST 2003

martin styblo wrote:

> ked sme pri tom :) prosim  reagujte  ... pre mna nepochopeny problem
> nemam ssl :) prva informacia ... asi ma kazdy za nu posle , ale nejak

> Oct 13 16:41:47 server imapd[1013]: Login disabled user=test auth=test
> host=n88c140.uniag.sk [194.16 ...]

> kde je chyba? daemon nabehne, pop3 bez problemov, imap neakceptuje ....
> predtym som mal dkimap a ten isiel bez najmensieho zavahania, ale robil

	To je vlastne stejna otazka jako tu padla pred malou chvili (jen je o
neco mene odborne formulovana). A tak je prakticky stejna i odpoved -
bezne kompilovany imap-uw prihlaseni jmenem a heslem po nesifrovanem
kanale nedovoluje. Pokud ti to nevyhovuje, je potreba prekompilovat
jednak imap-uw, jednak knihovny c-client.

	Jednodussi ovsem je zacit pouzivat to SSL ...

	Pokud je cely problem v tom, ze nemas certifikat tak:

mkdir /usr/local/certs
cd /usr/local/certs
openssl req -extensions usr_cert -new -x509 -out imapd.pem
openssl rsa -in privkey.pem >>imapd.pem

Jako "commonName" se zadava jmeno pocitace, email se zadava prazdny,
ostatni udaje jakekoliv, i kdyz nikdy neskodi psat pravdu. Heslo budes
zadavat dvakrat - pri kadem behu "openssl" jednou. Je jedno jake, ale v
obou pripadech musis zadat stejne. Pak ho muzes hned zapomenout.