aktualizace programu

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Sun Oct 12 19:52:10 CEST 2003

On Sun, Oct 12, 2003 at 05:45:22PM +0200, Martin Nuc wrote:
> Ahoj,

Ahoj,

>   Urcite bude nekdo vedet jak aktualizovat programy jako napriklad sendmail
> nebo ssh, pokud vyjde nova verze. Nekde jsem videl freebsd-update, ale to se

Mam pocit, ze sendmail je svazan se systemem...To co popisujes plati jen
pro kolekci portu, takze nainstaluj sendmail odtamtud.

> Napadl me zpusob, ze bych mohl pouzit cvsup... tim zaktualizovat porty, tam
> pak najit sendmail a napsat

Toto s cvsup nesouvisi

> # make deinstall clean && make reinstall clean
>
> Teoreticky by to melo odstranit sendmail, znova stahnout a nainstalovat. Ale
> nejsem si jisty, jestli to pujde tak snadno, protoze sendmail bezi... musel
> bych ho asi killnout, ze?

A co takhle postfix?

> Kdyz uz jsme u toho: nevite nekdo co znamena 'clean'
>   make install clean   ???

Po instalaci smaze rozbalene soubory...

> Kdyz jsem to pouzival tak mi to vymazalo adresar distfiles. Z meho pohledu
> trochu nezadouci, protoze pri reinstalaci jsem si vzdy zalohoval distfiles,
> aby to pak nemusel tahat znova z netu...  no tak sem to prestal pouzivat.
> :)

Tak to jsi ten prikaz zadaval opar urovni vys, jestli vubec :-) ale
mozna se mylim...

> Diky moc vsem za odpovedi...  M

Zbynek

> --