aktualizace programu

Martin Nuc martin at nuc.cz
Sun Oct 12 17:45:22 CEST 2003

Ahoj,

  Urcite bude nekdo vedet jak aktualizovat programy jako napriklad sendmail
nebo ssh, pokud vyjde nova verze. Nekde jsem videl freebsd-update, ale to se
tyka pravdepodobne jen systemu jako takoveho.

Napadl me zpusob, ze bych mohl pouzit cvsup... tim zaktualizovat porty, tam
pak najit sendmail a napsat

# make deinstall clean && make reinstall clean

Teoreticky by to melo odstranit sendmail, znova stahnout a nainstalovat. Ale
nejsem si jisty, jestli to pujde tak snadno, protoze sendmail bezi... musel
bych ho asi killnout, ze?

Kdyz uz jsme u toho: nevite nekdo co znamena 'clean'
  make install clean   ???

Kdyz jsem to pouzival tak mi to vymazalo adresar distfiles. Z meho pohledu
trochu nezadouci, protoze pri reinstalaci jsem si vzdy zalohoval distfiles,
aby to pak nemusel tahat znova z netu...  no tak sem to prestal pouzivat.
:)

Diky moc vsem za odpovedi...  M