problem s bridge-ovanim

Jankech Viliam Ing. buro at marvil.sk
Thu Oct 2 10:06:52 CEST 2003

Potreboval by som poradit s jednym problemikom.
Po nainstallovani freebsd 5.1 a jeho ponastavovani, som sprevadzkoval volbu bridge, na dvoch sietovych kartach 3com. Bridge funguje, ale mam problem sa na neho pripojit. Ked pridelim ip-cku jednej sietovej karte, tak sa na pocitac dostanem len z toho segmentu siete, ktory je na tu kartu fyzicky pripojeny.
Z druhej strany mi ten pocitac vobec neodpoveda. Hladal som ci to nie je nejake nastavenie, ale nic sa mi najst nepodarilo. Na bsd 4.3 mi to ide bez problemov, len na 4.3 nemozem zohnat ziadne instalacne balicky.
Buro.