Lotus notes a FreeBSD

vice at email.cz vice at email.cz
Thu Oct 2 08:27:08 CEST 2003

--- Původní zpráva ---
Od: daniel at merc.cz
Datum: 01.10.2003 22:39:10

>linuxovy klient pro Lotus Notes neexistuje, na linux je preportovan pouze
>server.

>zkusenosti s Lotus Domino na linuxu jen ty nejlepsi, ale to vas asi >nezajima...

Dobrý den, linuxovy (ani FreeBSD) klient skutecne neexistuje, ale na
notes.net je navod, jak toho win zprovoznit pod wine. Zkousel jsem
to asi pred rokem, ale nebylo to to prave (hlavne problemy s fonty apod.)
V jakem stavu je to dnes netusim. Odkaz ten navod sice nemam, ale mam
rovnou ten navod :-). Pokud chcete, muzu vam to poslat (jsou to asi 2
ci 3 stranky v html).

S pozdravem
ViCe

Viktor Cervinka

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
- vítěz testu herních PC v Computeru 11/2003
- držitel Chip TIP a TIP Počítač pro každého
- cenový trhák -> kompletní PC s 19" monitorem za 19.990 s DPH!
- http://www.email.cz/dexx