OT: Re: panic pri bootu instalace FreeBSD 5.0 na AcerTravelmate 212TX

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Tue Sep 30 14:43:08 CEST 2003

On Tue, 23 Sep 2003, James Bond wrote:

> Dobry den,
> ten samy problem jako s Acer a HP mam i ja s Toshibou Satellite 1410-303
> (a ten samy je i s 1410-802). FreeBSD 4.8 OK, FreeBSD 5.0 zasekne pri
> detekci AGP (nenastane kernel panic).

Nah a uz je to tu, presne toto som mal ja pred cca 3 mesiacmi.
Ni sa neozva a nejasne veci ohladom kernel debug (Dik Dan. Pekna skola
...) mi moc nepomohly.

Preisiel som na nieco prozaickejsie. zobral som si stroj (klasicke pc) s
4.8 kde mam agp, cez live CD som nabootoval ten laptop, pripojil siet, a
ftp som si stiahol to jadro z pc do laptopu.

pri boote som si vybral to stiahnute jadro a nabootoval v nom. Nasledna
kompilascia noveho jadra a .....

voila, celkom pekna instalacia na svete :-)

	PeSe

    Omnia mea mecum porto
     Peter Sedivy - PeSe
            ***