OT: Re: panic pri bootu instalace FreeBSD 5.0 na AcerTravelmate 212TX

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 23 16:39:56 CEST 2003

James Bond wrote:

> Dobry den,
> ten samy problem jako s Acer a HP mam i ja s Toshibou Satellite 1410-303
> (a ten samy je i s 1410-802). FreeBSD 4.8 OK, FreeBSD 5.0 zasekne pri
> detekci AGP (nenastane kernel panic).

	To by te nemelo prekvapit. 5.0 je nestabilni verze pro early-adopters.
Ta nechodila dobre ani na nejbeznejsich hardwarech, natoz na necem mene
obvyklem. A bylo to v dokumentaci pomerne velmi jasne napsano. Popravde
receno, za povsimnuti, zaznamenani a k podiveni by byla spis informace,
ze 5.0 bezela na cemkoliv bez nejmensich problemu ...