Hlasovy prenos

Martin Styblo martin.styblo at fem.uniag.sk
Fri Sep 5 11:42:55 CEST 2003

Pekny den parjem
moja otazka sa sidce FreeBSD dotyka len z casti, avsak pevne verim ze tu
niekdo ma osobne skusenosti s podobnym problemom.
Predstavme si modelovu situaciu:
podnik ma pobocky na dvoch geograficky vzdialenych miestach. Kazda
pobocka ma vybudovany vlastnu telefonnu siet s ustrednou a taktiez LAN
siet. Pocitacove siete su spojene pomocou WiFi technologie cez dva
stroje s FreBSD, ktore sluzia taktiez ako file, mail atd. servery .
Problem je v tom, ze obe pobocky pri komunikacii cez telefon musia
vyuzivat verejnu telekomunikacnu siet, nakolko nemaju priame telefonne
spojenie. Ma tu niekdo skusenost ako by sa dalo existujuce datove WiFi
spojenie vyuzit na prenos telefonnych hovorov s tym, ze by islo o priame
prepojenie ustredna <-> server? Ake hardwarove a softwarove vybavenie by
ste  mi odporucali, ak na tych serveroch chcem to FreeeBSD zachovat :)?
Za kazdu reakciu vopred dakujem.
Martin Styblo