mailove reklamy v HTML

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Wed Sep 3 07:02:14 CEST 2003

Ahoj vsichni,

> vim ze je to takrka rouhani se, ale jaky rozesilac mailovych oznameni zvlada
> HTML? ne ze bych chtel spamovat, ale mam za ukol zjistit jaky soft je na to
> nejpohodlnejsi,

ja bych tomu rouhani nerikal. Protoze kazda komercni firma potrebuje
obcas neco hromadne rozeslat. Tim nemyslim reklamu na viagru, ale treba
oznameni o zmene sidla firmy.

A ted k vlastnimu dotazu.

Kdysi jsem dostal stejny ukol a vyresil ho bulkmailer. Tomu predhazujes
v souboru seznam cilovych adres. Zalozis v poste uzivatele, ktery si
spusti bulkmailera a jemu mail posles.
V tehdejsi versi byly dost osklive nedostatky. Napriklad tomuto
uzivateli smel postu poslat KDOKOLIV, takze si dokazes predstavit, jak
to mohlo skoncit. Resil jsem to vlastnim programem, kteremu jsem dal
seznam autorizovanych odesilatelu. Narazil jsem tam jeste na dalsi
problemy, ale to souviselo s konfiguraci posty u prijemcu.

	Ivosh Hazmuk