co se deje s IPFW2? - kompilace jadra

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Tue Sep 2 21:12:57 CEST 2003

Ahoj,
docela rad bych pridal do sveho noveho jadra IPFW2 (prechod verze
5.0rel.->5.1rel., synchronizovane /src pres cvsup), ale pri pokusu
buildkernel mi kompilator zahlasi unknown option. Na internetu jsem
nasel nasledujici postup:

Once you have the sources installed, rebuild libalias...
cd /usr/src/lib/libalias
make -DIPFW2
make install

Next rebuild the ipfw(8) utility...
cd /usr/src/sbin/ipfw
make -DIPFW2
make install
Next, start working on the kernel configuration file in preparation for
the rebuild...

Ale netrofnu si nekde poustet make (krom portu), kdyz ani nevim, co se
vlastne bude dit. :-) Muzete mi nekdo objasnit, kam se obecne
docasne/vysledne soubory ulozi? Zustanou vsechny me pokusy pouze uvnitr
adersare /src, eventuelne v /obj?

Chtel jsem to zatim prelozit bez IPFW2, ale ani to se mi po odejmuti
prislusneho option nepodarilo. Postupuji podle navodu, ktery jsem nasel
zde v archivu, kopie GENERIC do ROUTER, uprava parametru, umisteni do
/usr/src/sys/i386/conf, cd /usr/src a make buildkernel KERNCONF=ROUTER:

===> ROUTER
mkdir -p /usr/obj/usr/src/sys
cd /usr/src/sys/i386/conf;
PATH=/usr/obj/usr/src/i386/legacy/usr/sbin:/usr/obj/usr/src/i386/legacy/
usr/bin:/usr/obj/usr/src/i386/legacy/usr/games:/usr/obj/usr/src/i386/usr
/sbin:/usr/obj/usr/src/i386/usr/bin:/usr/obj/usr/src/i386/usr/games:/sbi
n:/bin:/usr/sbin:/usr/bin  config  -d /usr/obj/usr/src/sys/ROUTER
/usr/src/sys/i386/conf/ROUTER
ERROR: version of config(8) does not match kernel!
config version = 500011, version required = 500012

Make sure that /usr/src/usr.sbin/config is in sync
with your /usr/src/sys and install a new config binary
before trying this again.

jak mam ten config aktualizovat? diky za pomoc,
Milan