Mailman - je tupy on, nebo ja ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 29 01:46:16 CEST 2003

Leo Galambos wrote:

> Tusim ze pri konfigurovani toho baliku (configure) se tam tyhle dve
> promenne daly dat, coz jsem udelal, tim se to dostalo do Defaults.py a
> bylo vymalovano.
>
> V tom stylu co jedes ty, to mozna chce jeste pridat
> add_virtualhost(DEFAULT_URL_HOST,DEFAULT_EMAIL_HOST), ale zas tak moc si
> to uz nepamatuju.
>
> Zkus to nejdriv prejet pres ./configure, a kdyby ti to pak jeste nejelo,
> porovname konfigurace. Ted bys nasel az prilis mnoho odlisnosti.

	add_virtualhost jsem tam nemel - ale ten ma na cokoliv vliv jen v
pripade, ze je VIRTUAL_HOST_OVERVIEW = On (overil jsem tim, ze jsem to
vyzkousel).

	./configure nedela nic jineho, nez, ze zmodifikuje "Defaults.py" - tam
ale plati totez. Funguje to jen pokud je zminena promenna "On".

	Ja mam Off a potreboval bych, aby to Off zustalo. Potrebuji zobrazovat
vsechny listy a ne jen ty, ktere odpovidaji URL, ktere zrovna uzivatel
aktualne zadal do browseru ...