Mailman - je tupy on, nebo ja ?

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Thu Aug 28 22:17:26 CEST 2003

Tusim ze pri konfigurovani toho baliku (configure) se tam tyhle dve
promenne daly dat, coz jsem udelal, tim se to dostalo do Defaults.py a
bylo vymalovano.

V tom stylu co jedes ty, to mozna chce jeste pridat
add_virtualhost(DEFAULT_URL_HOST,DEFAULT_EMAIL_HOST), ale zas tak moc si
to uz nepamatuju.

Zkus to nejdriv prejet pres ./configure, a kdyby ti to pak jeste nejelo,
porovname konfigurace. Ted bys nasel az prilis mnoho odlisnosti.

-g-