pcmcia ovislink rtl8139 a isdn avm fritz! serial

Petr Spodniak pspodniak at broadnet.cz
Fri Aug 15 08:16:09 CEST 2003

V čt, 14. 08. 2003 v 22:17, david.stastny píše:
> System sice ovladac pro Realtek 8139 ma, ale nevim jak ho nahodit na pcmcia
> kartu. Po zasunuti kartu do slotu sice pccardd zapracuje, ale jediny co zmuze
> je oznameni "Card not supported". Navic me desi hlaska uz pri startu "O2
> Micro OZ68xx CardBus may not work". Rozpoznani karty by melo vyresit pridani
> jeji definice do /etc/pccard.conf, ale format tohoto souboru je jiny nez na
> Linuxu. Vubec netusim, jak v /etc/pccard.conf urcit v definici ID vyrobce a
> produktu.

bohuzel, mam take notebook acer s O2 Micro a posledni verze ve ktere mi
fungovala PCMCIA karta byla 4.6.2 :-( Zkousel jsem vsechno mozne. 5.1 se
chova o kapanek lepe nezli 4.7 ale taky nefunguje :-(
Dokonce je k tomu povidani, mam pocit ze ve zdrojacich jadra (ale fakt
si uz nejsem jistej), ze vyvojar co psal podporu PCMCIA to nema na cem
vyzkouset a podpora (informace) od vyrobce nejsou uplne dostacujici.

Takze jsem asi moc neporadil.

--
Petr Spodniak <pspodniak at broadnet.cz>