casovy interval mezi freebsd.org a freebsd.cz

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Aug 13 21:42:00 CEST 2003

V st, 13. 08. 2003 v 14:17, Divacky Roman píše:

> v cas x jsem provedl cvsup na -current... nesel mi skompilovat kernel
> kvuli chybe abc... podival jsem se na freebsd.org na cvs repository
> (pres webove rozhrani) a v case x-6 hodin tam byl commit opravujici
> chybu ktera zpusobila nezkompilovani meho kernelu
> z toho usuzuji  to c ojsem napsal..

A co casova zona? Nebylo to x-15 minut ve skutecnosti?

Mam to vyzkousene a funguje to spolehlive jako hodinky, presne v celou
je na cvsup.cz.freebsd.org aktualni (pet minut stary) strom CVS. Mam to
vyzkousene na portech, na kterych pracuju...

Dokonce bych si dovolil tvrdit ze nas cesky cvsup je jeden z nejlepsich
na svete.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity