Dial-up spojeni

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Thu Aug 7 22:09:53 CEST 2003

> 	Rozsveceni LEDky casto souvisi s pritomnosti DTR. Pokud by napriklad
> kabel k externimu modemu byl vadny, pak modem muze blikat, muze dokonce
> i vytocit (pokud nebude mit kontakt RX drat, ale ostatni vcetne TX budou
> v poradku). Overit (treba na jinem pocitaci), ze modem a kabel je v
> poradku. Overit, ze COM1 jako port neni poskozeny a/nebo vadny - treba
> tak, ze to prepojite na COM2 (jenze pokud je vadny ten svab co ridi
> seriovou komunikaci tak budou vadne stejne oba soucasne). Tot' prvni napad.
>
> 	COM1 a COM3 obvykle pouzivaji oba irq4 i kdyz to tak pri vhodne,
> [...]
Zdravim,

omlouvam se, ze tu padaji BFU komentare a otezky, ale zatim to nejde jinak.
  Modem by mel byt od ASKEYe - seriovy, presnej typ nevim, pod Lin by mel behat a z toho usuzuju, ze pod *BSD by mohl taky. Jedna vec je ale podivna, a to, ze jsem dal do te masiny disk s w2k a ani tam modem nechodil, ci lepe receno, nefungoval spravne, nemel ton...Zkusim vse zjistit a jeste se ozvu. Kazdopadne dekuji za pomoc.

Zbynek