Dial-up spojeni

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Aug 7 17:42:35 CEST 2003

Zbynek Houska napsal/wrote:

> myslim si, ze modem je pripojen spravne ponevadz pri pokusu o vytaceni
> se zosveci dalsi LEDky... Je, ale fakt, ze na COM3 je pripojen interni
> modem Conexant. Zadnou kolizi v irq pomoci pciconf jsem neobjevil.

	Rozsveceni LEDky casto souvisi s pritomnosti DTR. Pokud by napriklad
kabel k externimu modemu byl vadny, pak modem muze blikat, muze dokonce
i vytocit (pokud nebude mit kontakt RX drat, ale ostatni vcetne TX budou
v poradku). Overit (treba na jinem pocitaci), ze modem a kabel je v
poradku. Overit, ze COM1 jako port neni poskozeny a/nebo vadny - treba
tak, ze to prepojite na COM2 (jenze pokud je vadny ten svab co ridi
seriovou komunikaci tak budou vadne stejne oba soucasne). Tot' prvni napad.

	COM1 a COM3 obvykle pouzivaji oba irq4 i kdyz to tak pri vhodne,
obvykle nedefaultni, konfiguraci byt nemusi. BIOSu by mel jit interni
modem zakazat. Zkusil bych to - tot' druhy napad.

	V zoufalstvi bych take asi zresetil vnitrni konfiguraci modemu (obvykle
AT&F) - co kdyz je tam neco divneho ?

	BTW, jen ze zvedavosti - co to mate vubec za modem ?

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz