Zvukova karta

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 29 03:42:45 CEST 2003

snoopy wrote:

> Ahoj Dan,
> skoncil som na bode c. 1.
>
> Vypis z dmesg:
> pci0: <unknown card> (vendor=0x8086, dev=0x2445) at 31.5 irq 11 //tu sa
> mi seklo bootovanie, v pripade, ze som do kernelu pridal /device pcm0/
> pci0: <unknown card> (vendor=0x8086, dev=0x2446) at 31.6 irq 11
> //predpokladam teda, ze toto je zariadenie s ktorym ma sys. problem.
>
> Pokial to chapem spravne moja verzia FreeBSD nepodporuje toto zariadenie
> a je zbytocne sa s tym dalej zaoberat. Pomoze iba prechod na inu verziu.
> Je to tak?

	Ne, to jsi nepochopil spravne nebo spis, ja to nenapsal dost jasne.

	V teto chvili vis pouze to, ze aktualni jadro v aktualnim stavu to
zarizeni nepodporuje.

	Zjistili jsme ale take, ze jde o kartu podporovanou a to bud' tak, ze
se prelozi se zarizenim 'pcm' nebo tak, ze se v ramci startu dynamicky
prilinkuje modul snd_ich.ko

	Pokud se to v takovemhle pripade zasekava, pak to muze byt problem
nejen s touto zvukovou kartou, ale klidne i s necim jinym.

	Pokud si takhle na dalku mohu dovolit par tipu - karta sdili preruseni
s dalsimi zarizenimi - jedno z nich je kandidat na problematicke
zarizeni - zkus prekonfigurovat stroj tak, aby ta zarizeni pouzivala
jine preruseni. Zacni tim, ze v BIOSu vypnes podporu ACPI, pokud je
zapnuta a zakazes interni modem (to je to druhe nezname zarizeni - a to
IMHO skutecne neni v teto verzi podporovane). Dale muzes zkusit hodnotu
"PnP OS Installed" v BIOSu prehodit na tu druhou moznost ne tam mas ted.
A pak prehazis karty v PCI slotech - nevim co mas za MB, takze bez
znalosti veci ti dokazu jen poradit abys zkusil prednostne vynechat
sloty 3 a 5, pripadne i 1 (nevim kolik mas PCI karet).

	Vic v teto chvili neporadim.