Zvukova karta

snoopy snoopy01 at seznam.cz
Mon Jul 28 12:05:27 CEST 2003

Dan Lukes wrote:

>     No nejprve overit, ze jadro prislusnou zvukovku vubec rozeznava
> [1] - tj. jsou v nem zakompilovany (nebo alespon dynamicky
> prilinkovany) prislusne ovladace [2]. Overit, jestli existuje
> /dev/pcm0 [3].
>

> -------
>
> [1] - prostudovat hlasky pri bootovany (dodatecne je ukaze dmesg) -
> jestli byla karta nadetekovana. Alternativne se lze podivat na vystup
> 'pciconf -v -l' - tam je poznat, jestli je k zarizeni ovladac ci nikoliv.
>
> [2] - prelozit jadro nebo zeditovat /boot/loader.conf
> [...]
Ahoj Dan,
skoncil som na bode c. 1.

Vypis z dmesg:
pci0: <unknown card> (vendor=0x8086, dev=0x2445) at 31.5 irq 11 //tu sa
mi seklo bootovanie, v pripade, ze som do kernelu pridal /device pcm0/
pci0: <unknown card> (vendor=0x8086, dev=0x2446) at 31.6 irq 11
//predpokladam teda, ze toto je zariadenie s ktorym ma sys. problem.

Pokial to chapem spravne moja verzia FreeBSD nepodporuje toto zariadenie
a je zbytocne sa s tym dalej zaoberat. Pomoze iba prechod na inu verziu.
Je to tak?
Alebo mam este nejake dalsie moznosti ako kartu rozbehat?

Pouzivam FreeBSD4.8 -Release

Dakujem,
Lubos