mysql charset czech.conf

Martin Salac xsalacm at certicon.cz
Mon Jul 28 17:44:58 CEST 2003

Ahoj vsichni.

Nenasla by se tu nejaka dobra duse, ktera by mi poslala
definici znakove sady czech:2 (soubor czech.conf z
/usr/local/share/mysql/charsets/)?

Mam nasledujici problemek:

mysqlcheck: File '/usr/local/share/mysql/charsets/czech.conf'
not found (Errcode: 2)
mysqlcheck: Character set '#2' is not a compiled character set and
is not specified in the '/usr/local/share/mysql/charsets/Index' file

Databaze je vytvorena v kodovani czech, mysql prelozeno s czech
(ne s latin2, ale primo czech - i kdyz latin2 mam zakompilovano taky).
Jinak check se provede, dokonce v poradku, jenom me otravujou
vyse uvedene hlasky.

Doufam, ze po nakopirovani czech.conf do prislusneho adresare
problem zmizi.

Pokud se v necem mylim a nekdo ma relevantni zkusenost, byl
bych velice vdecny, za jakoukoli pomoc.

Zdravi

Martin