Zvukova karta

Dusan Zatkovsky dusan at printsoft.cz
Mon Jul 28 09:57:04 CEST 2003

Dne pá 25. červenec 2003 19:07 Dan Lukes napsal(a):
> [...]

No, ja som mal kedysi tiez podobny problem, zvuk mi nechodil a nejak som sa
necitil na rekompilaciu jadra. Takze som na zvuk pouzival open sound system,
az kym ma jeho sharewareova expiracia nedoviedla k sialenstvu a spravil som
recompile kernelu. Bolo to dost jednoduche, tusim som len pridal 1 riadok do
konfiguraku a rekompiloval. Je to pekne popisane vo freebsd handbooku a je to
tak trivialne, ze to na prvy krat urcite prehliadnete :o)

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky