Dialer skript

Zbynek Houska zhouska at cz.foxconn.com
Wed Jul 9 18:00:15 CEST 2003

Dobry den,

  resim tu jeden problem, poterbuji pripojit mensi sit "on demand" k
internetu. Uzivatel se pripoji na jisty web server (pomoci https) kde skript
genruje aktualni stav (to uz jsem vyresil) a pak by se pomoci ssh pripojil
na server ktery navaze spojeni. Jen se mi nedari donutit ssh aby cetl
promenne (user name + helso) zadane uzivatelem ($var1 a $var2). T.j. aby
nepsal vyzvu na heslo na stdout,ale bral ji primo z $var2. Vim, ze exituje
~/.ssh/config kde jsem nastavil "batch mode" na yes... Proste nevim jak to
vyresit. Poradi mi nekdo?

Zbynek