Zalozni internetove spojeni

Vitezslav Novy vita at fio.cz
Wed Jul 9 11:04:31 CEST 2003

> [...]
> poskytovat
> sluzbu lidem z venku, tak je muj navrh nepouzitelny. Znam jen nekolik
> pripadu,
> kdy se podarilo domluvit s IPS "rozumne chovani".
> Nicmene ve vsech pripadech slo o LL a dialup. Tahat do toho jeste
> ADSL, no to by bylo technicky zajimave.
> Jako hlavni mi ale prislo, ze nahrada ADSL dialupem (i kdyz ISDN) proste
> neni
> dostatecna (i Fiu to nestacilo). Proto bych hledal jine reseni (napr.
> umistit to
> u ISP a pod), pokud to je technicky jen trochu mozne.

No o povodnich jsme pres ISDN jeli celou dobu co byl burzovni palac mimo
provoz A slo to. (Druhou mikrovlnu k druhymu providerovi jsme meli
namirenou  na hotel Olympik v Karline :-)

> nefunguje
>
> To v dnesni dobe? Pokud na tom jen trochu zalezi, tak to lze snadno
> automatizovat s jednim strojem u ISP s patricnou redirekci nebo
> proxovanim.

No ja netvrdim, ze je to neco extra. Jenom jsem resil problem podle
zadani. Kdyz uz kolega bude mit server u providera, mohl by ty  sluzby provozovat na nem
a nemusel by  slozite resit problemy s ADSL.

vita