Zalozni internetove spojeni

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Wed Jul 9 10:09:43 CEST 2003

AHoj,

On Wed, 9 Jul 2003, Vitezslav Novy wrote:

> Tady je spis problem, ze se mluvi o serveru, takze je taky potreba doresit,
> jak se na nej dostanou klienti, kdyz bude zrovna pripojenej pres dialup.

Jeden z nas to blbe pochopil. Pokud to ma byt opravdu SERVER t.j. poskytovat
sluzbu lidem z venku, tak je muj navrh nepouzitelny. Znam jen nekolik pripadu,
kdy se podarilo domluvit s IPS "rozumne chovani".
Nicmene ve vsech pripadech slo o LL a dialup. Tahat do toho jeste
ADSL, no to by bylo technicky zajimave.
Jako hlavni mi ale prislo, ze nahrada ADSL dialupem (i kdyz ISDN) proste neni
dostatecna (i Fiu to nestacilo). Proto bych hledal jine reseni (napr. umistit to
u ISP a pod), pokud to je technicky jen trochu mozne.

> Nebo si zajistit pevnou adresu pro dialup a klientum rict, kdyz nefunguje
> tahle adresa(ADSL) zkuste tuhle(dialup).

To v dnesni dobe? Pokud na tom jen trochu zalezi, tak to lze snadno
automatizovat s jednim strojem u ISP s patricnou redirekci nebo proxovanim.

Omlouvam se, pokud jsem ten puvodni dotaz nepochopil a resil problem jiny.

Jirka