2 IP/IFC, 2x default gateway - dekuji

Rosicky Petr Rosicky.P at kr-vysocina.cz
Thu Jun 19 17:43:01 CEST 2003

Postup jasny, u nas je problem, ze cast serveru mame ve sverene sprave vc. routeru, cast serveru a druhy router ne a ja se chtel vyhnout vzajemne synchronizaci kroku. Predpokladam, ze SS si pripravi pro router novou konfiguraci, kterou nactou najednou - z toho duvodu predpoklad vypadku - mozna neduvodny.
Navic soubezne se asi zmeni topologie (bude jeste jeden ISP) a sef je na dovolene, takze jsem testoval a experimentoval radsi predem. Stesti preje pripravenym.:))

Jsem sitovy samouk, takze kazdopadne diky vsem.

Petr