fbsd 5.1 a mysql323-client

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 18 17:08:54 CEST 2003

Juraj Lutter wrote:

> Pri troche "sikovnosti" to mozne je. Sam niekolko takychto strojov
> (5.0-CURRENT, 5.0-RELEASE, 5.1-CURRENT) uz bezim a nezaznamenal som
> doteraz ziadne problemy, okrem nefungujuceho amavis-u (nejaky problem
> s tmpfile() v perl 5.6.1 aj 5.8).  Tolko moj postreh.

	Chran panbu abych tvrdil, ze to neni mozne. Mluvil jsem spise o tom, da
je to vhodne a rozumne. Dokonce nepochybuji, ze existuji pripady, kdy se
po zrale uvaze ukaze, ze vyhody nasazeni rady 5 prevazi rizika s tim
spojena. Pokud ale nepotrebujete nutne nekterou feature, ktera je
obsazena pouze v 5.x pak je provozni nasazeni teto rady v teto chvili
zbytecnym hazardem. Jiste - doma si ho take provozuju. Ale u
zamestnavatele ani u klientu, kterym serveru spravuju bych si ho nasadit
bez opravdu velmi vazneho duvodu netroufl.