fbsd 5.1 a mysql323-client

Juraj Lutter otis at wilbury.sk
Wed Jun 18 14:30:34 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 02:14:33PM +0200, Dan Lukes wrote:
> [...]

Dnes som skusil prelozit mysql323-server na 5.1-CURRENT z pred par
dni, kompilacia prebehla v poriadku.

> 	Pripominam, ze i 5.1-RELEASE je urcena spise pro early-adopters nez
> 	pro rutinni uzivani a rozhodne NENI urcena pro dulezite provozy. Problemy a

Pri troche "sikovnosti" to mozne je. Sam niekolko takychto strojov
(5.0-CURRENT, 5.0-RELEASE, 5.1-CURRENT) uz bezim a nezaznamenal som
doteraz ziadne problemy, okrem nefungujuceho amavis-u (nejaky problem
s tmpfile() v perl 5.6.1 aj 5.8).  Tolko moj postreh.

otis

--
Juraj Lutter
http://www.wilbury.sk/