Apache2 + OpenSSL + PHP

Josef Mruzek josef.mruzek at i.cz
Wed Jun 11 15:07:33 CEST 2003

Zdravim,
OpenSSL je soucasti base, nicmene pri instalaci OpenSSL z portu se jako
prefix pouziva /usr/local. Nicmene kdyz instaluji port, ktery pouziva
OpenSSL tak si jako zavislost bere OpenSSL z portu (napr.
Apache+Mod_SSl, OpenSSH) nikoliv z base systemu. Prinutit OpenSSL tak
aby se nainstalovalo do /usr lze jednoduse napr. takto "make
-DOPENSSL_OVERWRITE_BASE install" coz zapricini prepsani verze v base
systemu verzi s portu. Nicmene vyse uvedene ma pote za nasledek to, ze
nektere programy z base systemu linkovane s OpenSSL mohou prestat
fungovat napr. tcpdump. Pak bych asi doporucoval jeste make.conf
nadefinovat NO_OPENSSL=true a make world nebo pripadne rebuildovat pouze
programy, ktere pripadne prestanou fungovat.

Co se tyce Apache 1.3+Mod_SSL tak me posledni verze z portu
(aktualizovano pres portupgrade) bez problemu funguje a startuje na
FreeBSD 4.6.2.