Apache2 + OpenSSL + PHP

Liquid liquid at liquid.cz
Wed Jun 11 12:03:03 CEST 2003

/usr/local/etc/rc.d/apache2.sh.

Po dalsim badani zjistuji, ze pri kompilaci Apache z PORTS, at jiz Apache 2,
nebo Apache 1.3 + mod_ssl,
nedojde ke kompilaci mod_ssl a jeho instalaci. Proto nenabehne Apache s
parametry pro SSL.
Ovsem duvod proc tomu tak je, mi je stale zahadou.
Dalsi poznatek.
Kompilace noe verze OpenSSL z PORTS a jeho instalace probehne do /usr/local.
Mam obavu, ze standartne
se nachazi OpenSSL v /usr . Otazka, da se prinutit kompilovany OpenSSL z
PORTS aby se instaloval do adresaru /usr
a ne na /usr/local ?

Diky. Liquid.