xntpd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 27 13:11:47 CEST 2003

mkes at ra.rockwell.com wrote:

> Pokud je tohle v poradku muze byt problem v tom, ze rozdil mezi casem na
> serveru a na te masine, kterou se snazis synchronizovat je prilis velky.
> Podivej se do logu mela by tam byt v tom smyslu hlaska. Pak je treba
> manualne dostat ten cas blizko k tomu co je na serveru pomoci date nebo
> ntpdate.

	Pokud si spravne pamatuju manualovou stranku, tak ntpd ma option, ktery
umozni JEDNORAZOVE (tedy prvne pri spusteni) srovnat cas i o vetsi kus
nez je pak dovoleno za normalniho behu. Je to asi jedodussi nez posted
ntpdate a pak ntpd. Presne pismenko optionu si nepamatuju, ale je v
manualove strance.