xntpd

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Mon May 26 10:52:59 CEST 2003

Podivej se kam se pisi logy toho ntpd (/var/log/ntp/ ??) a jestli ten
adresar existuje. Na tohle (neexistujici adresar) mi ntpd bezpecne chcipal.

Pokud je tohle v poradku muze byt problem v tom, ze rozdil mezi casem na
serveru a na te masine, kterou se snazis synchronizovat je prilis velky.
Podivej se do logu mela by tam byt v tom smyslu hlaska. Pak je treba
manualne dostat ten cas blizko k tomu co je na serveru pomoci date nebo
ntpdate.

Mira

"Milan Cizek" <cizek.milan at seznam.cz>@freebsd.cz on 05/25/2003 12:15:40 AM

Please respond to users-l at freebsd.cz