Poradte se sitovanim (bridge)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 27 12:15:41 CEST 2003

milan.cizek at up.mpsv.cz wrote:

> PS: pripadne by me zajimala jina funkcni alternativa (gateway/router?).

	Jeste nikdy jsem bridge nekonfiguroval - vzdy mi to zatim pripadalo
zbytecne komplikovane (se to ucit) a vzdycky jsem zatim vystacil na
stejnem miste s routerem ve vice-mene klasicke konfiguraci. Takze pokud
neuspejete s tim bridgem a nemate nejake specialni pozadavky (napriklad
potrebu nejakych specialnich a ve FreeBSD nepodporovanych protokolu)
navrhuji udelat router ...