Update portu...

Zbynek Houska zhouska at cz.foxconn.com
Mon May 19 12:05:04 CEST 2003

> Ahoj,
> ja to delam bezne tak, ze si stahnu ports.tar.gz, pres ftp
> nauploaduju ze
> sveho Win na BSD, tam pak premisnim ho do /usr, odstranim
> stavajici adresar
> ports a spustim "tar xvzf ports.tar.gz". Stejne tak instaluji
> jednotlive
> porty, v potrebne vetvi dam "make install", mrknu jake
> soubory se snazi
> stahnout, stahnu rucne a nauploaduju do ports/distfiles.
> Obcas je to diky
> zavislostem desna prace, ale da se.
>
> Milan

Zdravim,

  takhle jsem si to taky predstavoval, ale... nemohu najit aktualni balik
portu. Myslim tim ten tarball. To, ze musim stahovat zdrojaky do
/usr/ports/distfiles , s tim uz pracuji bezne.
  Pokud se podivam treba sem:
http://www.freebsd.cz/pub/FreeBSD

tak at hledam jak hledam, stejne to nemohu najit.

Zbynek