xntpd

Honza Dusak akela at terminal.cz
Tue May 27 12:42:30 CEST 2003

 milan> Ahoj,
 milan> mozna jsem nepochopil odpoved nebo si mi trochu
 milan> neporozumel. Nepotrebuju rozbehnou NTP klienta, pro nastaveni
 milan> casu te BSD stanice, chtel bych zprovoznit NTP server pro
 milan> celou vnitrni sit. Zalozeni /var/log/ntp
 milan> nepomohlo.

Zkousel jste spustit ntpd primo z prikazove radky a podivat
se do logu ( normalne se loguje pres syslog ) ?

% /usr/sbin/ntpd -p /var/run/ntpd.pid
( viz xntpd* v /etc/defaults/rc.conf )

a jak vypada Vas konfiguracni soubor (  /etc/ntp.conf ) ?

PS: pokud si dobre pamatuji tak ntp klient , muze zaroven
    slouzit jako ntp server

--
Honza Dusak