mc a konsole

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Fri May 23 11:26:37 CEST 2003

# mlizner at anect.com / 2003-05-21 15:13:08 +0200:

> tak uz jsem na to prisel :). staci zadat ze TERM je xterm-color :)).

    mc nepouzivam, nicmene se podelim o zkusenosti.

    je to problem vadne termcap definice pro xterm.  ve STABLE je mozne
    bastlit to pomoci xterm-color, v CURRENT to bylo pry pred nejakou
    dobou opraveno, ale MFC se nekonalo.

    podle T. Dickeyho, maintainera xtermu, je definice xterm-color z
    hlediska xtermu spatna, a nedoporucuje ji pouzivat.

    pokud pouzivate rxvt, zkuste si od T. Dickeyho stahnout jeho
    aktualni termcap definici pro tento terminal, a pouzit tu. ja jsem
    nejakou dobu po kazdem cvsup musel patchovat
    /usr/share/misc/termcap, abych prepsal rozbitou definici rxvt, ktera
    je sirena s FreeBSD. ted uz na to kaslu, jelikoz tech problemu neni
    zase tolik. barvy mi funguji normalne, a to jak v curses, tak s-lang
    aplikacich: vim, mutt, most.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html