Update portu...

milan.cizek at up.mpsv.cz milan.cizek at up.mpsv.cz
Mon May 19 09:35:49 CEST 2003

Ahoj,
ja to delam bezne tak, ze si stahnu ports.tar.gz, pres ftp nauploaduju ze
sveho Win na BSD, tam pak premisnim ho do /usr, odstranim stavajici adresar
ports a spustim "tar xvzf ports.tar.gz". Stejne tak instaluji jednotlive
porty, v potrebne vetvi dam "make install", mrknu jake soubory se snazi
stahnout, stahnu rucne a nauploaduju do ports/distfiles. Obcas je to diky
zavislostem desna prace, ale da se.

Milan