Update portu...

Zbynek Houska zhouska at cz.foxconn.com
Mon May 19 09:21:27 CEST 2003

Dekuju za odpovedi, ale...

  mam par pripominek. Je to na muj desktop domu a tudiz... nemam ani net,
natoz cvsup (a i tady sedim za firewalem), takze mne napada, nejde to udelat
i jinak? Jde mi jen o ty ---porty--- , nic jineho. Ty maji tusim 18 MB.
Mozna je to nemozne, ale spis bych uvital neco jako: stahni to a to a
updatuj to.

Zbynek