Wifi

Petr Spodniak pspodniak at broadnet.cz
Sun May 4 09:07:56 CEST 2003

Zdravim,

> mam nasledujici problem: vlastnim wifi kartu orinoco gold a notebook Acer
> 225XV. Na predchozi verzi Freebsd, co jsem mel (4.6.2), vse fungovalo bez
> problemu. Po spusteni pccardd mi naslo kartu a v ifconfigu se objevilo wi0.
> Po nainstalovani verze 4.8 spustim pccardd a nic se nedeje. Karta je
> zasunuta ok. Mozna je problem s podporou pcmcia adapteru:  O2Micro OZ6912.

mam podobny problem se 4.7-RELEASE na Acer 223 - nefunguje mi pcmcia
(system ani nezdetekuje ze je zasunuta karta)

> Predchozi verzi si instalovat nechci, protoze mi na ni nechodi X.

X mi funguji. Ve 4.6.2 jsem nejdrive pouzival konfiguraci X s VESA, a
posleze jsem doplnil patch pro i830M a nainstaloval jsem XFree86 4.3.0 -
a fungovalo.

Take uvitam jakoukoliv radu ohledne zminovane nefunkcnosti pcmcia.

--
Petr Spodniak <pspodniak at broadnet.cz>