Wifi

Martin Nuc martin at nuc.cz
Sat May 3 10:46:28 CEST 2003

Zdravim vsechny Freebsdaky!!

mam nasledujici problem: vlastnim wifi kartu orinoco gold a notebook Acer
225XV. Na predchozi verzi Freebsd, co jsem mel (4.6.2), vse fungovalo bez
problemu. Po spusteni pccardd mi naslo kartu a v ifconfigu se objevilo wi0.

Po nainstalovani verze 4.8 spustim pccardd a nic se nedeje. Karta je
zasunuta ok. Mozna je problem s podporou pcmcia adapteru:  O2Micro OZ6912.

Predchozi verzi si instalovat nechci, protoze mi na ni nechodi X.

Dekuji vsem za napady.