Ako ist do single user modu na dialkuy

Vaclav Musil musil at kn.vutbr.cz
Thu Apr 17 18:38:38 CEST 2003

Hlavne nezapomen, ze presmerovat bios na com a presmerovat consolu
freebsd na com jsou dve ruzne veci, ktere spolu nesouvisi.

consolu freebsd presmerujes treba tak, ze das do /boot.config prepinac -h
nicmene tohle pomuze az ve treti casti zavadeciho procesu, bylo by
vhodne presmerovat uz boot0 nebo aspon boot2, ale to nevim jak - vite to
nekdo?

V.