Ako ist do single user modu na dialkuy

Jozef Drahovsky jd-freebsdcz at dra.sk
Thu Apr 17 11:30:10 CEST 2003

Toto je presne to co napadlo aj mna,
mam uz kabel pre prepojenie com z jedeho na com  druheho pc
Terz idem skusat ako to nastavit aby sa to navzajom dalo obsluhovat.
Davnejsie som tak prepojil pocitace a rozbehla sa nekonecna
komunikacia ked tex login: povazoval druhy za zadane heslo atd..
tak som musel na jednej strane zhodit demona na terminal a prihlasovanie
bolo len jednosmerne.
Okrem toho asi relatko (aby bolo galvanicke oddelenie) pripojim na reset prveho
pocitaca a paralelny port druheho pocitaca  a opacne.

Jozef Drahovsky

p.s. uz len predvecit bios pocitaca aby nesiel na vga ale na com a tym mam vsetko
pod kontrolou