Jeste ceska klavesnice a konzole

neologic root.mail at atlas.cz
Sun Apr 13 15:17:28 CEST 2003

viz prispevek "problemy" s klavesnici nize (zkopirovano)
Timhle problemem jsem se zabyval. Na konzoli generuje backspace
kod ^H a delete ^?. V /etc/termcap je pro cons25 spravne
mapovani ^H na backspce a ^? na delete. Ale v tcsh je mapovan
^? na backspace :-(  Tak jsem si pomohl a do /etc/csh.cshrc
jsem pridal:

if ($term == "cons25") then
   bindkey '^?' delete-char
endif

a delete funguje jak ma.

Podobne je to napriklad u putty, u ktereho pouzivam definici
terminalu vt220, ktery predpoklada pro delete ^[[3~ a putty
ho opravdu posila. Jenom tcsh si ho zapomona namapovat, takze
jsem opet do /etc/csh.cshrc pridal:

if ($term == "vt220") then
   bindkey '^[[3~' delete-char
endif