Jeste ceska klavesnice a konzole

Josef Varilek varilek at nempt.cz
Fri Apr 11 15:50:35 CEST 2003

Jo... ano... pardon, jaksi jsem zapomnel poslat popis...

pokud pouzivate bash (jako ja)

pak napriklad v ~/.profile

TERM=cons25l2
export TERM

jinak jeste jeden drobny detail:

nevite, jak nastavit na prikazove radce klavesu

DELETE aby nefungovala jake BACKSPACE, ale jako delete? t.j. mazala znak
napravo od kurzoru?

namr. v mceditu to funguje, ale na radce ne.

J. Varilek