ceska klavesnice a konzole

blade barinap at zln.cz
Wed Apr 9 20:13:11 CEST 2003

Dekuji za odpoved.

> jak jste to tam uvedl? zkuste misto toho dat do /etc/profile
 Napsal jsem na konec /etc/login.conf
lang=cs_CZ.ISO8859-2
V navodu na pocesteni je uvedeno napsat na vhodne misto, ale nevim jak presne.

> LANG=cs_CZ.ISO8859-2; export LANG
> TERM=cons25l2; export TERM

Tohle v /etc/profile mam. Zjistil jsem ze cestina funguje jen kdyz pouziji
Bourne shell /bin/sh. Pak je i mc je v cestine a klavesnice funguje.
V tcsh nebo bashi cestina ani klavesnice nejede. Pri prenuti se rosviti Caps
Lock a pri pokusu psat cesky jen pipa nebo dela nesmysli.
Snazil jsem se postupovat podle navodu na pocesteni.
Dekuji za jakoukoliv pomoc.
P.B.