dual boot winXp a freebsd 4.8

janf janf at softhome.net
Tue Apr 8 18:33:08 CEST 2003

Hello Lubos,

> Zdravim.

> Moze ma niekto nasmerovat na instalaciu dualboot win xp a freebsd 4.8?
> Dostanem sa po menu instalacie bootmanagera, ale ked zvolim bootmng na
> ad0 tak cez slice manager ma to vrati spat do menu bootmanagera.
> Pomohla by aj nejaka web stranka, kde je podrobne rozpisany postup
> dualboot-u. To co je v original navode mi moc nepomohlo.

> Dakujem.

> Lubos Mazur

Jde to. Musis editovat soubor boot.ini, a pridat tam polozku se
souborem boot1. Nejak takto :

[boot loader]
    timeout=30
    default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
    [operating systems]
    multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows NT"
    C:\BOOTSECT.BSD="FreeBSD"
    C:\="DOS"

kde bootsect.bsd je prave tem boot1,ktery se nachazi na instalacnim CD (doporucuji ho prejmenovat, tak
jsem to udelal taky).

Vice informaci hledej na
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/faq/disks.html#NT-BOOTLOADER

Je to sice pod polozkou NT Loader, ale co si budeme namlouvat. XP =
Win 2k + Milenia = Pomale, nestabilni, nekompatibilni.
--
Best regards,
 janf                            mailto:janf at softhome.net