dual boot winXp a freebsd 4.8

Jozef Drahovsky jd-freebsdcz at dra.sk
Tue Apr 8 18:10:12 CEST 2003

Po pokusoch a omyloch doporucujem
na cisty disk vytovorit FreeBSD part a dat FreeBSD boot manager.
Je to standartna otazka po vyskoceni z menu FDISKu
Ako druhe nainstalovat WindowsXP do volneho priestoru.

Zavadzac vypise
F1-FreeBSD
F2-???
ak neodklepnes nic potom pojde co bolo posledne.

??? ti 3 otazniky su tam a zatial ich neviem zmenit na iny text.

Jozef