DNS zvlastna chyba

Jozef Drahovsky JD-freebsd at dra.sk
Wed Mar 26 14:58:10 CET 2003

Vazeny pan Dan,
chcel som to teraz nechat bez odpovedi ale ..

Respektujem ze to ma takmer ziadny suvis s FreeBSD, iba ten ze uzivatel mylne
poukazal
na neexistujucu chybu FreeBSD.

Druha vec je vasa informacia (ktoru by som inac nezohnal), ze domenu ma Pavel
Simon,
ktory sa zivi nie zrovna najcastnejsie..

Hlavne je ze viem ako postupovat za nedodrzanie pravidiel (zrejme umyselne)
lebo zazanam www A IN 0.0.0.0  nie je ok.
Ono moze dojst nie len k vyradeniu zaznamu, pripadne zruseniu celeho dns
ale tak ako sa to teraz stalo jednemu nemenovanemu slovenskemu providerovi,
ze jeho niekolko tisic ipciek sa dostalo na blacklist a bolo vyradenych z BGP
a teraz veselo precislovavaju....