DNS zvlastna chyba

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 26 14:35:42 CET 2003

Jozef Drahovsky napsal/wrote:
> Volal mi uzivatel FreeBSD za zada www.airfrance.cz a dostane svoj
> vlastny web
> aby som zisti co sa deje.
>
> Vysledok setrenia je hypoteza, ze za to moze  vojna v Iraku  (smejete
> sa)
> Francuzi su proti a za to maju hacknuty a specialne upraveny zanam v dns
> (alebo  ze by to bol bezna chyba)

	Vysledek meho setreni je daleko prozaictejsi ...

	Domenu airfrance.cz ma zaregistrovanou Pavel Simon, ceska fyzicka osoba
znama tim, ze se pokousi zivit registracemi "zajimavych" domen a jejich
naslednym prodejem.

	Realna funkcnost domeny pak vetsinou nebyva zadna - a z toho duvodu me
uvedene zaznamy nijak zvlast neprekvapuji.

	S Francouzema tato domena nema vubec zadnou spojitost a s valkou v
Iraku dost pravdepodobne take ne.

	Mimochodem, predestreny problem ma jen velmi volnou souvislost i s
FreeBSD ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz